فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
IRANIAN VAHDAT PARTHOWA--- پَرثوآ وحدت ایرانیان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ پرثوآ وحدت ایرانیان شهرستان شازند استان مرکزی خوش آمدید .
موضوعات
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 35487
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1



چاپ این صفحه




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تماس با ما

<-PollName->

<-PollItems->

داستان روزانه
IRANIAN VAHDAT PARTHOWA--- پَرثوآ وحدت ایرانیان
THE BEST EPIC & MARTIAL ARTS SPORT IN I.R.IRAN -- بهترین ورزش رزمی کاملا ایرانی




حضور استاد صابر کلبعلی در همایش  گسترش بین المللی پرثوآ واقع در برج میلاد سال  1391



حضور پرتوآ کاران در همایش ورزشی شهر توره اردیبهشت ماه 1392



حضور پرتوآ کاران شهرستان در اردوی حک بلاغ آذرماه 1390

 



این مسابقات به میزبانی شهر شازند در مورخه 1392/04/14 با حضور 7 تیم از سراسر شهرستان برگزار گردید. مسابقات با قرائت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، و با مراسم افتتاحیه (اجرای رژه تیمی ،حرکات نمایشی رزمی و ...) رآس ساعت 9 صبح آغاز گردید . و بعد از 4 ساعت برگزاری مبارزات از ساعت 13 الی 14 مسابقات برای ادای نماز و صرف نهار و استراحت هنرجویان و مسئولین برگزاری متوقف گردید.و... 

توضیحات و عکس های بیشتر در ادامه مطلب...

... عکس های جدید اضافه شد ...



ادامه مطلب ...


 !!!!---""کمیته ورزش پَرتوآی شهرستان شازند برگزار می کند""---!!!!

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی پَرتوآی شهرستان شازند در مورخه 1392/04/14 به مناسبت ایام شعبانیه (جام رایحه ظهور) در رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهر شازند برگزار می گردد.

"" تاکنون 7 باشگاه جهت حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند .""

"" بدینوسیله به اطلاع کلیه باشگاه های شهرستان می رساند در صورت تمایل به شرکت در مسایقات درخواست کتبی خود را به همراه معرفی نامه و اسامی هنرجویان ، مربی و سرپرست تیم تا تاریخ 1392/04/13 به اداره ورزش و جوانان شهرستان (کمیته پَرتوآ) تحویل و یا سرپرستان  درخواست کامل خود را  از طریق همین سامانه به آدرس ایمیل وبلاگ ارسال نمایند. "" 

در ضمن مدارک و شرایط کامل برگزاری مسابقات مایانه به شهرداری ها و دهیاری های مربوطه که در ارتباط با با باشگاه های فعال پَرتوآ هستند ارسال گردیده است. 



 به نقل از کمیته ورزش پَرتوای شهرستان شازند  کلاس آموزش --تکمیلی-- قوانین داوری مسابقات مایانه با حضور اعضای کمیته فنی و داوری در مورخه 1392/03/06 در سالن اجلاس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به مدت 5 ساعت برگزار گردید.همچنین در پایان این کلاس داوران به وسیله آزمون های کتبی و شفاهی طرح شده  توسط مسئول برگزاری جلسه مورد ارزیابی قر ار  گرفته که تمامی حاضرین موفق به کسب نمره قبولی شدند.